تحقیق اگر هدف تربیت است، تنبیه بدنی چرا؟

مطالب دیگر:
📌پاورپوینت مراقبت های عمومی در اتاق بهبودی📌پاورپوینت واحد مراقبت پس از بیهوشی📌پاورپوینت معماری تمدن‌های اژه‌ای📌پاورپوینت انواع چوب و کاربرد آن درمعماری📌پاورپوینت بیوگرافی معمار عبدالعزیز فرمانفرمایان📌پاورپوینت ارزشهای ازیاد رفته معماری ایران در بهینه سازی مصرف انرژی📌پاورپوینت معماری باغ فین📌پاورپوینت معماری باغ نارنجستان قوام📌امور نگه داری و بهره برداری تصفیه خانه ها📌پاورپوینت معماری باغ شاهزاده ماهان و باغ اکبریه و باغ گلشن📌پاورپوینت بررسی معماری باغ عفیف آباد ,باغ عباس آباد , باغ دولت آباد📌پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان📌پیاده راه ها (مبانی نظری، تجارب و نگرش های جهانی)📌پاورپوینت بررسی بیمارستان امام خمینی سنقر📌پاورپوینت کاخ جوسق‌الخاقانی📌پاورپوینت حفاری📌پاورپوینت اورشلیم📌پاورپوینت پل ورسک📌اکسل داده های ترازنامه ای شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 1386 الی 1394📌اکوسیستم:
تحقیق تربیت,بررسی تربیت,مقاله تربیت,پروژه تربیت,تحقیق در مورد تربیت,دانلود تحقیق تربیت,پایان نامه پیرامون تربیت,مقاله در مورد تربیت,دانلود تحقیق تربیت,دانلود مقاله تربیت,پایان نامه تربیت,پایان نامه در مورد تربیت,دانلود پایان نامه تربیت,د,,,|34021759|n5i
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان تحقیق اگر هدف تربیت است، تنبیه بدنی چرا؟ آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.

دانلود تحقیق با موضوع اگر هدف تربیت است، تنبیه بدنی چرا؟،در قالب word و در 47 صفحه، قابل ویرایش.




مقدمه تحقیق:یكي از نهادهاي مهم اجتماعي، نهاد آموزش و پرورش است كه مسئوليت مهمي را در تربيت كودكان، نوجوانان، جوانان بر عهده دارد.

امروزه آموزش و پرورش بيشتر به شكل رسمي و شهري و سازمان يافته در سطحي گسترده جريان داشته و ارتباطي تنگاتنگ با رشد اخلاقي، فرهنگي، اجتماعي، توسعه علمي، صنعتي و اقتصادي دارد. نگاه گسترده به نقش آموزش و پرورش به عنوان عاملي موثر در فعليت بخشيدن به امكانات بالقوه و ذاتي افراد، انتقال اندوخته تجارب گذشتگان، ارائه ارزش هاي مطلوب، افزايش معلومات و ايجاد مهارتهاي لازم در اجزاء براي زندگي و بالاخره تسهيل سير حركت وجودي آدمي به سوي كمال و قرب الي‌الله، اهميت امروزه اين نهاد اجتماعي را بيش از پيش نشان مي‌دهد.
و كل نظام آموزش و پرورش، در حقيقت نظامي است تربيتي كه امروزه روي فرد انساني پياده مي‌شود و اين انسان با صفات و ويژگي هاي متعدد و متنوعي كه دارد، موجودي بسيار پيچيده و استثنايي است كه تربيت و هدايت وي بدون شناخت دقيق اين صفات به درستي و آساني مقدور نخواهد بود.
شناخت، تنها از راه مطالعه چند كتاب با چند مورد خاص پيدا نمي‌شود، بلكه به ممارست و عمل نياز دارد. و تربيت (آموزش و پرورش) با كوشش براي تغيير رفتار فرد، هنگامي و در صورتي موفقيت‌آميز خواهد بود كه مربي، اعم از مادر و پدر و معلم موضوع تربيت را درك كند و او را انساني بارآورد كه لازمه يك جامعه ايده‌آل باشد.
انسان شدن يا به خصايص انسانيت دست يافتن و آراسته شدن جز از راه «تربيت سالم» امكان ندارد. تربيتي كه به كليت رفتار انسان توجه دارد و بهره‌مندي از زندگي سالم را هدف عمده خود تلقي مي‌كند. تربيتي كه امروز انسان را فداي آينده نمي‌كند بدون اين كه از آينده او ارزش حياتي آن غافل باشد.
البته نبايد از نظر دور داشت كه نهاد آموزش و پرورش از نظر تربيتي پس از خانواده قرار دارد. هم چنان كه از ديدگاه هاي متفاوت و مستند علوم زيستي- تربيتي از جمله روانشناسي، تربيت اوليه كودك و خودآدمي در محيط خانواده پايه‌ريزي مي‌شود كه بعد از آن طبعاً وارد خانه دوم يعني مدرسه شده و بعد به اجتماعي بزرگ تر از هر دو اجتماع قبلي به نام جامعه قدم مي‌گذارد.